Pogosti izzivi
Center managerji v nakupovalnih centrih se soočajo predvsem z naslednjimi izzivi na področju objektne higiene:
- ustrezen izgled sanitarnih prostorov
- nižanje stroškov potrošnih materialov
- znižanje količine odpadkov
- čim daljši intervali med polnjenjem podajalnikov
- okoljski “odtis”
- dobra odzivnost higienskega partnerja v primeru servisa
V kolikor so higienske rešitve ustrezne, se to odraža na dobrem počutju obiskovalcev med nakupovanjem ali druženjem v centrih in njihovem rednem vračanju. To pa pomeni povečanje prihodkov.
Naša referenčna zgodba
OBI d.o.o.
Podjetje OBI, ki je večje trgovsko podjetje s tehničnim blagom, upravlja s sedmimi poslovalnicami na področju republike Slovenije. Dnevno jih obišče nekaj tisoč kupcev.
1. IzzivGlede na veliko frekvenco obiskovalcev je bilo potrebno upoštevati različne kulturne navade ljudi pri uporabi toaletnih prostorov. Za odjem higienskega papirja so imeli raznovrstno in že nekoliko zastarelo opremo, ki se je pogosto kvarila. Posledica tega je bilo pogosto nezadovoljstvo in vandalizem obiskovalcev, ravno tako pa je tudi vzdrževanje opreme zahtevalo vedno več dela in stroškov povezanih s tem. |
|
2. Potrebe in rešitevPotrebovali so nekaj, kar bi jim omogočilo:
To smo ji omogočili s celovito rešitvijo, ki je vsebovala analizo stanja in svetovanje ter vzpostavitev izboljšanega higienskega sistema. |
|
3. Rezultat
|
To smo ji omogočili s celovito rešitvijo, ki je vsebovala analizo stanja in svetovanje ter vzpostavitev izboljšanja higienskega sistema |