V Portorožu je 31.5. in 1.6.2022 potekala 27. Slovenska Marketinška Konferenca (SMK), ki sta jo organizirala Slovensko marketinško društvo in Časnik Finance. V dveh dneh je skoraj 500 udeležencev spremljalo pester program z zanimivimi govorci, ki so med drugim govorili tudi o trajnosti.
Marketing igra ključno vlogo v posredovanju pravih sporočil. Trajnostnost mora postani celovit način našega delovanja in ne samo sredstvo za komuniciranje. Na SMK smo skupaj prešli od besed k dejanjem, s prikazom konkretnih učinkov z rešitvijo na podlagi certificiranih, resnično trajnostnih izdelkov, ki so v celoti rezultat krožnega gospodarstva.
Podjetje VALTEX je bilo skupaj s podjetjem Lucart sponzor konference.
Na stojnici smo predstavili resnično trajnostni higienski papir, izdelan iz tetrapak amebalaže.
V toaletnih prostorih smo namestili posebno prilagojene podajalnike brisač in merili porabo papirnatih brisač v času trajanje konference in udeleženci so lahko porabo in prihranke spremljali v živo, prikazane na LCD ekranu na naši stojnici.
V času trajanja konference smo skupaj porabili 2656 papirnatih brisač, od tega je bilo 1665 brisačk porabljenih v ženskih sanitarijah in 991 brisač v moških. Glede na frekvenco obiskov in število obiskovalcev toaletnih prostorov smo naredili letni preračun prihrankov. V enem letu bi tako samo z uporabo resnično trajnostnih papirnatih brisač pred sečnjo ohranili skoraj 28 dreves, proizvedli 3.228 kg manj CO2 in pomagali predelati 5.517 kg odpadne tetrapak embalaž